It's not easy when the raod is your driver..

Jag som hade världens bästa planering här..
så sket det sig.. jaa.. jag säger då de.. men..
Jag kanske lyckas ändå.. hehe
kom på en plan B..

Fan, ibland önskar man att man hade körkort..
Fan så mycket lättare det hade vart då..
Jag säger då de..
Bara ta med christian och åka..
Jag skulle hitta som i min egen ficka..
eller kanske inte, men vi kan ju låtsas..

baktanke till måndag?
Mjo, kanske..

Usch vad jag är taggad..
Till allt som kommer.
Mest till sommaren och studenten..
Men också till saker och ting innan allt det där.
haha..

porrbitch? Svar ja!


Jahaja..
Så får man sätta sig ner och pula ihop en ansökan till sommarjobb då..
Hur ska detta gå till?
Jaa.. säg det, det kommer nog att bli bra..
skickar jag in nu kommer jag nog att bli bland de första, så då kanske man har en lite större chans i alla fall. längtar i alla fall.. får jag inget jobb där kommer jag fan att bo där hela sommaren i alla fall.
jag ska vara där..

jahaja..
Kvällen resulterade inte i något speciellt...
checka tv-bilagan snart antar jag.
slänga i en nice film och glo på kanske...
jag ska i alla fall fortsätta med mina baktankar.

vi hörs väl då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback