Party party!

då har det vart den 27:e också..
helt okej och vara taggad i tre veckor, för det visade sig att det skulle bli så himla kul..
vill nästan tillbaka och fortsätta...

eftersom att man var så himla tagad var det piffpiff hemma, sen när jag kände mig tillräckligt snygg bar det iväg i snön ner till emelie, där blev det ännu lite piffpiff och en cider.
så bar det iväg till pernilla, först jag och elin, men vart bor hon då?
ringde emelie som var påväg och hon sa att vi skulle vänta, men det var ju svinkallt..
men de kom och jag hade rätt om adressen.. åååh, vi kunde ju ha gått in.

hos pernilla blev det paketöppning, ett och annat skratt, ost och kex, och mer skratt..
första fyllan-snack och mycket mer..
så blev klockan mycket och så tjocka och lata som vi var tog vi en taxi från brogetorp till amazon.
men jag måste ju säga att det var lite flott att komma ända fram till dörren och slippa gå i det kalla jädrans vädret. högklackat och efter allt piff på alla ställen kände jag mig som en gudinna..

knallade in och undrade vart allt folk var, men så kom allt folk, en hel hög öste in..
måste ju ha vart för att vi kom. haha..
nej, men det blev mycket dans, mycket dricka, mycket snack och väldigt väldigt mycket trevligt..
men klockan går ju som sagt alltid fort när man har roligt och snart blev klockan ett.. en sista dans med slungan blev det och sen var det dags att knalla hem.
eller hem och hem.. efterfesten kom ju till amazon, så det var ju såklart en efterfest på väg också.

efterfesten varade i ungefär en halvtimme, sen pallade varken jag eller emelie mer så vi knallade hem tillsammans, det var kallt vill jag lova.
väl hemma slocknade jag direkt... bara att slita av sig kläderna och hoppa i säng..
mmm, varmt och gosigt... längtar tills jag ska dit igen..

men mitt mål, eller snarare min baktanke med kvällen tror jag misslyckades..
eller ja, det vet jag inte egentligen, men det har inte vart någon större reaktion..
men just nu, efter lite samtal hit och dit så har jag kommit på att jag kanske sa lite för mycket igår.
men jag var lite sur och putt när vi gick hem och jag hoppas att folket var för fulla för att komma ihåg det idag. men så blir det ibland.. jag ska nog bli lagom full nästa gång.. haha..
eller inte.. jag ska vara ös precis som igår..

vi ses på nästa fest!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gums saknar dig, vi ses snart puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback