smärta vann över stolthet..

Det finns faktiskt inte ord för hur nöjd jag är med denna dagen.
Trots att det var tugna steg så gick jag faktiskt dit, vilket var målet.
Satt där i tryga tre timmar och pluggade.. Gick ruskigt bra också.
Sen bokade jag tid till imorn, då är de ut och köra som gäller.

Imorn ska jag kolla teoritid och grejer..
Nej, jag är riktigt stolt över mig själv.

Det känns verkligen bra med allt just nu, förutom att ekonomin tryter..
Men annars är allt kanon.
Jag har verkligen hittat någonting jag brinner för och känner att detta kommer att funka..
Jag hoppas att jag får ha kvar denna känsla länge, det vore härligt.
En vändning i mitt liv.

Känner också att det kanske ändå är bra som det är..
Trots jag verkligen saknar det som var.
Jag skulle nog mer än någonsin tacka ja för att bara få se dig igen.
Men det kommer vi nog att göra också.
Nej, just nu känns allt bra.

Fan, det här trodde jag aldrig att jag skulle känna, inte på länge..
Usch, hela min kropp spritter av lycka när jag tänker på allt framtiden kommer att innebära..
Vill vara där nu och alltid.

Nej, jag tror verkligen att jag är på rätt spår just nu.
Och här ska jag inte vika mig ifrån.

Bara lite glada tankar från andersson.

Nathalie ♥


Hon säger: Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek
Hon säger: Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug under kyssar och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback