Tjejsnack V. 4

2006/2007

- Bästa minnet från 2006?
Klart bäst var ju när jag träffade Marcus, en varm kväll i Juni och det var Fest i Flen.
Ingenting får upp emot den kvällen, klart bäst!

- Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Jag tror inte jag kan komma på någonting.. Skulle vara någonting väldigt konstigt i så fall..
haha, nej, jag tror inte att jag gjorde något..

- Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Jag vet inte vad det skulle kunna vara, men kanske att hoppa fallskärm eller bungyjump eller något liknande. Något jag vet att jag ska göra är att ta studenten, det har jag aldrig gjort förut.. haha..

- Vad förväntar du dig av år 2007?
Inte speciellt mycket egentligen. Just nu hoppas jag bara på att allt ska gå som jag tänkt mig med skolan och jobb och så, så det finns inte så mycket förväntningar av det.

- Vad har du för sommarplaner?
Först och främst ska jag ju självklart ta studenten, längtar som aldrig förr just nu.
Sen ska jag förhoppningsvis jobba i västervik och spendera sommaren med alla möjliga olika trevliga folk. Jag hoppas också på att få träffa mantorpsfolket igen och ha en trevlig sommar och krogen-utgång med dem. Blev ju aldrig något sånt förra året eftersom att jag inte var 18. hehe.

Kommentarer
Postat av: Lella

Det är kul o gå ut när det snöar som mest .! Tråkmåns klart man ska ut när d snöar o kasta snöbollar på varann .. Eller ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback