i got money now..

där ser man..
en trevlig helg börjar lida mot sitt slut..

fredagen spenderades i hemmets sköna vrå..
alltstå väldigt lught och stilla eftersom att det var jobb dagen efter..
så lördag jobbade jag..
chillade och drog till emelie och chillade ännu mer..
efter lite upptaggning av en vidd P.H och R.P så hämtade vi vin och började chilla..
detta resulterade i en väldigt mysig kväll framför tv:n med Mozart och ostbågar..
så valde herr jonsa att komma förbi en sväng också..
nej, det var en absolut trevlig kväll med mycket förbjudet öfr min del..
men va fan.. det är som det är..

idag har jag inte gjort mycket..
sov ganska länge måste jag säga..
så har jag vart och hämtat min telefon som vart på lagning..
men den gick väl inte att laga så att det blev en helt ny lur..
känns bra det där..
blir lite careful med den nu..

imorn är det jobb och en vecka framåt..
sen är det semester en vecka så är det jobb igen...
förmodligen i tre veckor då..
kanon skulle jag säga eftersom att jag inte alls betalar någon skatt på det..
så lite cash blir det nog i alla fall..

nehepp..
är fett sugen på att dra utomlands..
får väl se till att görat någon gång..
blir ju i höst..
men jag vill åka mer... mer mer mer..
när det är kallt här och varmt någon annan stans..

nej, nu måste jag kolla mejlen..
vi ses väl!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

fått något svar? kram

2007-07-02 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback