release me!

hade jag vart gift idag skulle jag vara skild imorn..

fan.. ta mig någonstans där jag kan sola, bada och vara fruktansvärt onykter...
det vorde hur bra som helst..
har jobbat alldeles för mycket nu..
ingen vila.. och så mycket jag hade tänkt att göra har inte alls blivit gjort..
känner du igen dig?

till helgen hoppas jag på en redig fylla som slutar i något bra..
är själv lördag kväll så vi får se..
och nu fick jag världens idé...
haha, det rimade också..

nej... men seriöst..
alkohol i kroppen ska jag i allafall ha när jag somnar..
det kommer bli najs..
har ju faktiskt en liter malibu man kanske skulle kunna knäcka..
eller dricka upp vinet i kylen..

hur som helst..
är taggad till hundra på alkohol och goda vänners lag..

nu ska jag göra annat..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va då, vilka datum?? nästa torsdag? hmm sa jag att jag skulle stå i garderoben på lördag? så du kankse slipper betala om du nu går till ama du kan ju hänga i garderoben hela kvällen:) Puss

2007-07-06 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback