she's like no other man..

här igen..

har vart en hård dag..
slutade tidigt och hade tänkt tvätta..
det sket sig, för innanför dörren var jag tio i sex...
jag slutade fyra måste tilläggas..
kavrt över sex var det iväg för att tacka för uppsynaden av min underbara balklänning vilket gjorde att jag kom innanför dörren halv nio..
slängde i mig mat och kollade cassanova..
jädrans bra film det där..
och nu är jag här..

måste hitta någon som är taggad för ama på lördag..
trots att ekonomin säger både ja och nej så är jag fett taggad ändå..
micke "syd" på gyllene är på plats och det enda som är synd är att han är lite gammal..
annars hade han kunnat sova hos mig..
haha.. nej, gud så jag säger..
men jag blev lite het på gröten av heath ledger..

men men..
nu är det nog dags för sängen..
vill egentligen inte..
men a working class hero måste göra sitt jobb..


vi ses...
hör av dig om du är sugen på ama!

och förresten..
jag är jävligt på
emelie..
skulle inte ha något emot en natt med henne....


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej du jag ska ju stå i garderoben på ördag så jag kan inte följa med dig till Amazon

2007-07-05 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback