vägen från A till B

Jobb, jobb, jobb...
ibland vill man inte..
men imorn är det sista dagen vad jag vet..
blir till att hålla hårt i pengarna..
jag som trodde jag skulle få ihop mer till italien..
kanske blir sponsrad..
vem vet?

imorn ska jag i alla fall bjussa sivis på en bulle..
en bulle för att jag jobbar sista dagen och för att hon har två veckor semester nu..

snart är sommaren förbi har jag märkt...
förövrigt kom jag nu på att det blir parken den 4 för att glo på ark..

fan.. ibland vill man göra sånt man inte får...
till exempel slå folk riktigt, riktigt hårt.. gärna så att de tuppar av och bröjar blöda massor..
fast jag skulle nog ha dåligt samevete efter det...
men en sak har jag tänkt på...
varför säger man inte typ: Ge fan i det där, jag vill inte! oftare för?
bra fråga....


Emelie, jag ringer dig snart bara så du vet..
ifall du skulle få för dig att läsa det här snart..

har börjat en ny del av mitt liv..
fast jag faller snart tillbaka till det gamla om jag känner mig själv rätt..

nehe...

nu måste jag hitta på något nytt..
förövrigt är den drunknade killen jävligt bra på musik.


Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback