en kväll blir till natt..

det va som fan, jag som trodde att midsommar skulle bli utan uppkoppling..
men så är inte fallet som ni ser..
nu så sitter jag här...

de andra är inte i närheten nu..
några babes har jag inte hittat än..
är lite besviken på att fröken Evelina inte har skrapat ihop några slantar så att hon kan joina mig här i min ensamhet.. hon är i alla fall på msn vilket är en tröst...

har egentligen inte så mycket att skriva..
men det kommer säkert att bli massor tillslut...
sitter och funderar på varför jag inte har något körkort än..
Johan fick sitt i onsdags, vilket resulterar i att jag känner mig sämst, verkligen sämst...
men det är iof inte mycket att göra åt saken..
min dag kommer också..
när jag pallar mig ner dit och när jag inte har något annat att göra...
usch.. vill inte tänka på saken...



Jag vill ha min Emelie här..
fan... har sett varann en gång sedan förra tisdagen... alltså den 12..
och idag är det 21...
kommer hem på söndag.. sen är det jobb hela veckan, sen blir det nog mantorp i helgen, sen jobb igen.. och sedan hoppas jag på att jag ska vara ledig lite...
och då vill jag ha mina balkong-prat med emelie..
annars kommer jag att gå under..
för jag saknar henne så!! och nu!!!


nehepp..
nu kanske det ska bli sängen..
efter att jag läst några bloggar..

vi ses kanske imorn, men på lördag garanterat..

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej min äaskling. Jag är ledsen för att jag inte kunde komma. saknar dig med. Gårdagen var botten det ända som var kul var att jag och Petra hade lite fylle snack helt själva sensation! Hoppas du hade det rolidare här regnade det och kvällen blev inte alls som jag tänk mig något överskattat. Förra året ägde men det var nog tack vara kombinationen Jonsa,Emil och Petra. Hoppas vi ses snart saknar dig som sagt. Puss

2007-06-23 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback