halli hallå

det va då fan vad seg man ska vara..

partaj igår..
Riktigt skoj, slutade lagom tidigt och full blev man.
Det var alltså helt okej.
undrade dock egentligen vad jag gjorde där.
Medelåldern på barnen var 15..
därav kände jag mig gammal..
Men jag hittade Tore som jag samtalade med väldigt länge.
Måste säga att det var riktigt trevligt..
Länge sen sist.. och alltid när jag ska vara full.. haha

nej, ikväll blir det sängen tidigt.
jag tillhör ju inte längre de arbetslösa..
Detta känns väldigt bra måste jag säga..
Blir dock inget heltid vilket känns bra.
Pengar som pengar.

Nu tror jag att det pirrar i magen därborta i Mjölby.
Studenten imorn.
Jag skulle kunna ta din plats Ewe.
Det är så otroligt kul att stå där..
Så njut av ögonblicket och dra hem ett och annat stipendium.
Snart ses vi!


usch.. så jädrans seg man kan vara då..
det är inte klokt.

Nu ska det kollas på bilder.

Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback