if i could escape..

Tidig kväll igår, tidig kväll idag..

vart har partyhumöret tagit vägen?
varför alla dessa sura miner mot mig för?
har jag gjort någonting som inte passar herrn?
bara undrar....

nej, Stenmarck var lite överskattat och det var väl lite segt måste jag säga..
sen blev det hem igen, hem till den lugna vrån.
önskar bara att någon låg vid min sida när jag ska sova..
det var ett år sedan idag..
känns lite skumt måste jag säga...
både bra och dåligt..
men en sängkamrat skulle jag ikväll inte tacka nej till...
inte imorn heller, eller övermorrn, eller över övermorrn heller..

jobb måndag, tisdag...
hämta min underbara mobil på onsdag, hoppas jag..
och sen blir det paradiset på torsdag och dags för midsommar.
alkohol och underbart folk..
önskar att evelina kunde välja västervik istället för öland. haha

nej, nu är det nog fan sängen..
tro det eller ej..
pallar inte att vara vaken längre..

ses väl!

Nathalie ♥

tänker för mycket ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback