när mörkret kommer..

äntligen har jag lyckats uppdatera min bilddagbok med härliga bilder från balen och studenten..
kanske ska ta och börja använda det där lite mer vettigt..
haha..

Fett trött idag..
Jobbat mellan 12 och 19, det tog på mina krafter vill jag lova..
Enda gången jag satt ner var när jag var på toa..
vilket inte tog mer än kanske en minut..
haha.. men jag ska inte klaga, det ger pengar..
ska jobba måndag, tisdag och hela 26, sen 27 blir det golfbanan..
härligt med cash blir det i år i alla fall..
Sen blir det insättning på kontot och icke röra de pengarna..
nej nej..

Annars då?
Emelie har inte kommit hem än..
Midsommar nästa helg, alkohol då, och imorn när Martin Stenmack valt att komma till oss.
För övrigt var det fullt i stan för typ tre timmar sen, när Tobbe Trollkarl valde att gästa scenen.
Ganska kul att se ändå...
Eller se.. Jag hörde det mest..


Idag får jag också se till att gratulera fröken Mjölby vid namn Evelina som gör någonting jag gärna skulle göra om. Ta studenten alltså.. Hoppas du får en kanonkväll. Det tror jag att du kommer få.
Önskar att jag vore hos dig nu. hehe...
Vi ses snart..


Nu ska jag skrubba mina fötter och ge de lite massage...
Sen är det sängen för mitt huvud orkar inte en minut till..

Min mobil kommer till nästa vecka.
Wööw!

Vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack vännen! FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD VI ÄR BRA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback