Student 07

student

SMMP 04-07!
Med 32 grader varmt soligt väder klarade vi detta tillsammans.
VI TOG STUDENTEN!

GRATTIS TILL ALLA 102 STUDENTER 07 FRÅN BCPW!


Så var den biten i livet avklarad också.
Fan, det känns helt sjukt.
Skulle för allt i världen inte vilja ha den känslan i kroppen jag hade igår..
Precis innan skottet kommer och man ska springa ut.
Skulle dock för allt i världen göra om både utspringet , marchen och flakåkningen.
För det finns inte några bättre klasskamrater jag skulle kunna ha gjort det med.
Det är helt sjukt att allt är slut nu..
Har väl inte riktigt fattat det än..
Kommer nog ta ett bra tag..
Men nu kallar de mig stor..
De kallar mig någonting som jag knappt vet vad det är att vara, vuxen..

Nej, det här måste tveklöst ha vart den bästa dagen i mitt liv.
En dag som sent kommer att glömmas.
En dag som var perfekt rakt igenom, med vissa undantag.

Nej, nu är det livet som väntar på att jag ska göra någonting vettigt..

Jag är glad och det hoppas jag att du också är!

Vi ses någon dag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback