tonight..

det va som fan..
tar det aldrig slut?
dessa jädrans äckliga sniglar..
plockade runt 180 stycken igår..
har sett en hel del idag, men palla och ta de..
nej..

jobbat idag med.
insåg just att jag ska jobba på lördag också..
men inte fan har jag någon lust med det..
men vad gör man inte för lite kosing...


blev nyss väldigt glad..
det vanliga samtalet på msn är på g..
det passar mig perfekt...


nyss kände jag att jag helst av allt ville bort från planeten..
men det ändrades ganska snabbt..
nu är jag däremot jädrans sugen på alkohol..
hade jag vart hos ewe skulle jag redan ha haft en kall i min hand..
eller vad säger du bruden?

hoppas på att träffa gänget under visfestivalen..
hoppas på det bästa i alla fall..

vi ses..
nu är det betapet...


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Givetvis hade du haft en ölish i handen om du vart i Mjölby :) Det är så vi festar här ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback