En Guldklimp!

Ibland undrar jag varför jag har fått den chansen i livet och träffat en underbar person.
Denna underbara person har gett mig förståelse för livet..
Denna underbara person förstår mig i det mesta jag gör, eller jaa allt jag gör..
Denna underbara person är precis som mig i många frågor..
Denna underbara person är fantastisk i alla situationer..
Denna underbara person är någon man saknar när man inte sett den på länge..
Denna underbara person blir man glad av varje gång man ses eller bara babblar med i telefonen..
Denna underbara person är en diamant i mina ögon..
Denna underbara person skulle ta med sig världen om den dog..
Denna underbara person är ingen annan än Emelie Franzén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback