hej, vilken underbar dag..

hade tänkt att jag skulle ha skrivit här igår..
någonting vettigt..
men det blev aldrig någonting av det...

just nu skulle jag kunnat vara hemma och sova..
men så är inte fallet.. jag är duktig och sitter här istället..
bara 70 dagar kvar nu, så man får ge av det lilla man har kvar..
på tal om det måste jag till syon..


förövrigt känns det helt okej..
vet inte någonting.. men det är lungan..
jag överlever härnösand och därför överlever jag allt...

Emelie, hur ska jag klara mig utan dig i helgen?
jag ringer när du sover.. mohahaha..
pysslat ihop massor med paket till henne då..
men jag vet inte än vad det sista ska bli..
måste checka läget och se lite vad som krävs..

fan vad jag längtar till studenten nu..
just nu känns det bra..
men det är väl som alla andra säger..
att man saknar det i höst.. det kan jag också tänka mig att man gör..
speciellt jag som under gymnasiet spenderat mer tid i skolan än hemma..
det är ju nästan pinsamt att säga..
men det har ju uppenbarligen funkat..

nehepp..
nu ska jag springa iväg till Emma..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback