Så var det onsdag också..

Ibland undrar jag vad jag egentligen höll på med..
Man kanske inte får säga så..
men trots att det känns bra så kan jag ibland känna att jag ångrar det..
men så får man väl i alla fall absolut inte säga..

nu är det som sagt nya tag..
har inte kommit dit än, men snart är jag där...
79 dagar kvar och 10% ork i andersson..
känns inte något vidare det där..

måste göra en hel del innan allt bara tar slut och jag flyttar till grannkommun..
haha.. nej, det gör jag inte.. men tänk om jag ändå skulle, gud så skönt det vore..
på tal om de ska jag kolla upp lite högskola nu..
men det får bli snart..

jag vet inte hur jag ska göra längre..
hur jag ska komma på något att göra..
måste pyssla ihop en present till Emelie också..
vet på ett ungefär vad jag ska ha..
måste bara hitta det först..

Men nu tycker jag faktiskt att det var ett bra tag sedan som jag såg den där filuren..
måste ändras på tycker jag..
men som sagt, det är jobb, skola och massor med annat..
så att.. vi tar det som det kommer och på lördag kommer vi i alla fall att träffas..
gör vi det inte tycker jag att det låter skumt..

vad försigår i mitt lilla huvud?
jodå, det är en hel del som springer runt där inne..
ibland tror jag nästan att jag borde söka upp hjälp..
nej, så illa är det inte, men jag vet inte..
jag längtar så massor efter att sommaren ska komma..
med sol, bad och fester... och självklart ett jobb..
tar man studenten så gör man, då måste man ha ett jobb..
annars är man körd..

så var det det där med körkort också..
haha.. det är ju ett skämt måste jag säga..
ibland vill jag inte alls göra teorin, men ibland har man inget val.
just nu ligger det där på hyllan... IGEN..
måste ta tag i det också..
ännu en sak till som måste fixas..

usch då..
kanske bäst att sätta fart med allt detta..

vi ses då!

Nathalie ♥
Men tankarna där borta någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback