Solsken..

Det är inte klokt..
Jag tror att Andersson har fått fart på startmortorn igen..
Känner att jag är på G igen och det känns faktiskt bra.

Denna vecka har börjat riktigt, riktigt bra.
Slutat tidigt och sen hem och sitta i solen och plugga..
Och plugga har jag faktiskt gjort..
Går mycket lättare nu när jag har både bredband, indesign och photoshop hemma..
jag skulle ju princip kunna vara hemma hela dagarna. haha..

Men nu börjar jag komma ifatt..
Svenskan är nog helt klar nu fast den hade lägst prioritet..
Filosofin blir jag inte klok på..
och turismen börjar ta form, men jag har egentligen inte aning om vad jag ska göra där..

Nej, nu känns det faktiskt bra..
Man blir underbart glad i detta vårväder också.
Snart är det påsklov också..
Man kanske skulle ta en repa 14 mil härifrån då..
Men jag vet inte om det går.. Massor med födelsedagar och grejer då ju..
Men jag skulle faktiskt vilja massor!

Snart är sommaren här också...
Jag ljög igår.. för idag är 73 dagar kvar till studenten..
På tal om det ska jag pyssla lite också.

Nehepp..
nu är bloggtiden slut på mitt schema..
men jag kommer tillbaka, var så säker!

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback