Solskenet gör mig sprallig..

Nu var det länge sen..
eller ja.. Det var det väl egentligen inte..

ÅÅh, nu är det fan inte långt kvar..
1 dag 8 timmar och 10 minuter tills äventyret börjar..
Måste medge att jag är lite exalterad..
Men det ska bli kul...


Hur som helst går livet framåt och jag känner mig ganska nöjd med det.
Trots att det inte görs någonting av det som borde göras känner jag mig ganska lugn..
Det är ju bara 85 dagar kvar till studenten så lite borde man väl hinna med..
Det är väl inte så pjåkigt..
Längtar faktiskt mer än vanligt idag till att sommaren ska komma..

För nu är det bestämt
Jag ska få en underbar vecka med Favorit-Emelie, Favorit-Faster och Favorit-Pappan i romantiska och underbara Italien. Problemet är bara att jag kommer att få längta ett par månader innan det väl kommer att hända..
Men snart är jag där som ett brev på posten och kommer ha The best time in my life. För med de personerna kan det inte bli någonting annat.. Det är jag säker på.

Annars då?
nja.. inte så mycket..
Religion nu kanske.. göra någonting vettigt för en gångs skull..

Nathalie ♥
Med fjärilar i hela kroppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback