Some say..

Jahaja..
Dagen börjar ändå på något sätt lida mot sitt slut..
Men jag måste säga att denna dag har för min del ändå vart jävligt givande..

Imorse var det en timmes lektion.. Sen hade jag media, men jag knallade hem istället och satte mig och myste i solen och pluggade till och med. Två flugor i en smäll..
Brun i ansiktet har jag blivit och det kanske ändå var behövligt..
Lite svenska gjorde jag också..
Imorn blir det filosofi och solen för min del..
Känns bra att sommaren kommer krypandes..
känns som om vi är påväg mot någonting..
kanske någonting bättre, eller någonting sämre..
Det vet man inte förrän man är där..


Bara typ 70 dagar kvar nu..
Sen är man stor..
Hur fan kommer det att se ut?
Vad fan ska jag göra?
Jag har ju egentligen en plan för resten av mitt liv, i alla fall tills jag är typ 28 och det är tio år dit..
Känns inte något vidare.. men vadå.. det är väl alltid bra att ha en plan.. även om man inte gör som planen visar att man ska... Är så osäker på hur jag ska göra..
Men plugga kommer jag ändå att göra.. Frågan är bara vart och när?
vet, eller hoppas att det vore uppskattat om det blev Linköping..
Så det kanske blir det... Som sagt man vet aldrig..


Usch..
Jag vill ha sommar nu faktiskt.
Det skulle vara så underbart att bara få bort allt skolarbete en stund och bara ta det lugnt..
Kanske skulle kunna fixa färdigt den jävla teorin till körkortet då också..

Måste bara påpeka att jag slog just ihjäl årets första mygga!

Nehe..
Hemmafru-Andersson är i jobbartagen igen..
städat och tvättat..
Känns bra måste jag säga..
Det är faktiskt inte varje dag man får ork till sånt..

Nehepp..
Nu tror jag bestämt att klockan snart är åtta..
Serier på TV nu igen..
Vi ses väl efter det!

Nathalie ♥
I've got to keep on movin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback