Stanna världen en stund..

Där ser man, när man mist anar det och mist tror på något händer det.
Ibland kan man inte bara bli mer än glad..

Sitter kvar i skolan.. Med emelie..
Vad hon gör här är en bra fråga och varför vi inte går hem är en ännu bättre..
Gjort lite av sakerna jag skulle göra, men än finns det massor kvar..
Vart ska jag ta vägen för att slippa allt det här?

Nej, jag säger då det..
Till Thaimaten eftersom att emelie är hungrig..
och sen förhoppningsvis till affären och köpa maränger om jag tilllåter mig själv..
Ska fundera på det..
Är iof lite hungrig jag med..
Måste tänka på figuren eller vad det heter..
det blir dancemate ikväll i alla fall..

Hem och fundera på resa också..
jag blir tokig på det mesta..
jag vill iof bara bort.. men helst i höst..
men man vet inte vad som händer..

Nehepp..
Vart tog emelie vägen?
Får nog gå och leta lite..

Vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback