vem vet, inte du?

Idag är också en sån dag man önskar att man inte hade behöft gått upp..
det hade vart så skönt..

hade en skum dröm...
vet inte alls vad det skulle ha med saken att göra..
men vi gjorde upp och sen var allt bra..
trots att jag ser sig nästan varje dag tror jag inte att detta kommer att hända i verkligheten..
för det skulle nog inte bli bra efter det.. för jag skulle nog slänga ur mig ett och annat..
oops.. joo.. men det skulle jag faktiskt göra...


tänk om denna dag bara skulle kunna ta och försvinna..
så är det fredag.. vilket betyder sovmorgon, Yes!
och sen är de lördag vilket betyder kliva upp tidigt...
men det ska bli trevligt i helgen..
får se vad som hittas på...

sen är det en ny vecka igen...
jobba på... sen är de helg och dop..
sen är det ännu en vecka...
och sen är det helg.. och då blir också massor med skoj..
men jag är seriös när jag säger att jag måste vara dyngrak innan de får mig till att bowla..
haha.. de där med sport har aldrig vart min starka sida och kommer förmodligen aldrig att bli det heller. Det är ganska skönt ändå att man inte göra så mycket..

usch.. nu regnar det ute..
vad är detta för väder?
snälla, kan jag inte få lite sol och värme till mig..
jag behöver det, mer än någonsin just nu..
usch.. längtar till sommaren..

börjar om en timme..
hejja vad roligt.. det är därför jag sitter här och bara skriver en massa skit..
men nu blir det kanske någonting mer vettigt.. vem vet?

Vi ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback