and i'm far far away

Fan då! Jag som hade planerat hela helgen kanon..
och vad händer nu?
inte fan är jag solo.. nej, broder tuck ville inte följa med..
fan då! lite smått arg måste jag medge att jag är..

annars då?
massor med betygsamtal..
de mesta av de var helt okej..
blev lite besviken på marie och median, men det är inte mycket att göra.
är ganska nöjd ändå..
betyget kommer nog att se bra ut..
måste medge att jag tagit och ryckt upp mig under tiden som gått.
kanske mer energi på det jag gör?
nej, jag vet inte..


usch. blir sur över helgen..
den som var perfekt planerad...
nu blir det inte alls så.. skulle vilja skriva någonting jättedumt..
men det tänker jag inte göra..

ska vara tyst och börja med mitt underbara städande som jag ska uträtta i helgen..
tvättmaskinen och dammsugaren kommer att gå heta..
nu ska det bli rent!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback