det finns inget att göra..

Varför är ekonomin i botten när partyhumöret är i toppen?


Fan, Eve är bra på att omedvetet ge mig tagga-till-känslor..
fan.. det är inte bra det här... eller jo.. det är det väl..
i helgen blir det körigt..
har haft flera val under flera helger.. frågan är ju bara om jag valt rätt..
men den 26 hade jag tänkt att kanske glida ner..
tänk om man hade haft körkort.. vad bra allt hade vart då..

men usch.. jag saknar ju de flesta där nere..
för där får man verkligen vara den man är..
ingen jävel som har dömt en innan, för de vet inte hur jag är annars..
jag gillar't jävligt mycket måste jag säga..
det är fan vad jag svär idag..

imorn är det onsdag..
då händer det inte heller mycket..
ska dock vara i skolan på kvällen..
men vet inte ens om jag har någon lust, men jag måste väl..

nu tror jag bestämt att jag lyckats få tillbaka skrivandet i fingrarna..
men det blir så enkelt.. när man har lite inspration ifrån östergötland..
blir glad av den delen av sverige.. och av emelie också..
annars är det inte så mycket mer som  gör mig glad för tillfället..

fredag är det mösspåtagning, dans- och vett & etikett-lektioner..
alltså ingen vanlig skoldag med lektioner..
mister dock min sovmorgon.. men det gör inte så mycket..
för idag är det 31 dagar kvar, vilket betyder bara en månad..
måste till mormor också och pyssla ihop klänningen också..
så att jag inte flashar brösten på studenten, vilket skulle vara en liten miss skulle jag tro..


nehepp..
nu blir det något i magen och en härlig film i dvdn tror jag.

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback