flick-fnitter i källaren..

Just nu är jag ganska slut i huvudet..
om det beror på datorn ellr cidern vet jag inte..

måste erkänna att jag känner mig ganska dum för att sitta själv och dricka cider..
jag som hade hoppats på att den sötaste lilla hunden skulle följa med så jag skulle kunna ha någon att leka med.. Imorn blir det grilla med min Favorit-Emelie som jag nyss har fixat layouten till på
bloggen..
Annars vet jag inte..

Nu är det inte mycket kvar..
Idag är det, eller ja.. igår då.. för ett par minuter sen..
så var det 14 dagar kvar, alltstå två veckor kvar tills jag står där..
utan någon vetskap om vad jag ska göra här i livet..
känns både bra och dåligt..

usch.. Jag längtar verkligen till imorn..
ska bli mysigt värre..
och fan vad god mat det kommer att bli..
usch, jag blir hungrig bara jag tänker på det..

nej..
sängen snart.. men jag har utlovat ett samtal som förmodligen kommer att infalla runt ettsnåret.. och som jag dessutom kommer att hata mer än någonsin när jag vaknar upp imorn.. känns inte något vidare det heller..

men mest irriterad vart jag igår..
varför är jag bara något mellanting när man inte har flickvän?
jag bara undrar? fick ett erbjdande av en igår att "komma och mysa"..
men jag känner verkligen inte för att mysa..
inte med någon.. bara en.. kanske två, eller tre..
mina sommarplaner kommer att gå i lås, jag lovar!

nehepp..
kanske ska ta och hänga tvätten, så att klockan drar iväg lite...
sen ska jag prata i telefonen och sova sen!

Vi ses väl imorn!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback