jag ser ljuset..

att en endaste liten helg i paradiset kan göra så mycket för själen..
att sitta i bilen och bara veta om att man inte behöver tänka på någonting mer än vad man ska äta för dagen så känns det väldigt bra.. det är helt underbart..
att denna helg har resulterat i en härlig solbränna i facet är ju inte heller helt tokigt..
Känns fortfarande varmt i ansiktet och jag hoppas på att jag inte blir blek igen..

En lång vecka kvar, sen blir det nog paradiset igen..
måste checka upp det där med melodifestivalen också, den kan man ju inte missa..
men förhoppningsvis har min eländiga hosta försvunnit då och sedan blir det sola gärnet.. i min nya bikini... känns riktigt bra med det mesta.. Trots att man glömmer allt under en helg kommer allt tillbaka när man kommer hem.. Det är nog egentligen det man vill komma bort ifrån..

Träffade också min syssling där nere som jag inte sett sedan jag var liten..
vet inte ens om jag har något minne från henne.. Men ändå..
jag vet att hon alltid har funnits på den där campingen..

Måste planera in midsommar och visfestivalen också.
Längtar som fan tills allt det där är över.. Tills skolan precis slutat, tills sommaren och resten av livet tar hoppet, det stora klivet ut i verkligheten som egentligen är det värsta som finns just nu..
Att veta om att nu blir jag stor är nog det jobbigaste man kan vara med om..
i alla fall i mina skor.. jag har en planering, men kommer den att hållas?
det är ju den största frågan....

nu kommer snart emelie, sen ska jag hem och sova, bli frisk..
och ikväll blir det etuna med broder och maria, och förmodligen jeanette och malin?
hemma fru ska jag också hinna med..
är ju ingenting att plugga på hoppas jag..
så hemmafru hinner jag nog också med..

jaja..
har inte haft internet på hela helgen vilket i och för sig inte har gjort så stor skada..
men... ibland måste man verkligen tömma huvudet...

och kom på en sak nu..
från att ha haft en underbar solig helg vaknar man upp och det regnar..
fan för vädergudarna idag..


vi ses!

Nathalie ♥
det enda positiva med hostan är de gigantiska magmusklerna jag kommer att få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback