Sommarens underbara ting..

Detta är inte klokt..
trots att jag är ganska sjuk så är jag fett taggad till det mesta som har med alkohol att göra..
det som står på schemat är:
- Studentfest på lördag 2/6
- Balen på tisdag 5/6
- Studenten på fredag 8/6
- Studentfesten fredag 8/6
- Avslutning för resten av gym. 13/6
- Fest i Flen 15,16/6
- Midsommar 22,23/6
-  Visfestivalen 12,13,14/7

Fan, sen där emellan är det ju massor med spontandrickande..
Sen är det födelsedagar hit och dit, sen är det verkligen sommar.
och självklart ska det bli mantorp ett par vänder där emellan också..
Denna säsong på året ger mig massor med fjärilar i hela kroppen..
jag är så taggad till det mesta..

Det är riktigt skönt..
Imorn är det 8 dagar kvar tills det smäller.
Ska bli så under, underbart!
Härligt värre!

Nehepp, kanske ska ta och ge sängen en chans..
men jag tror inte att det kommer att funka..
imorn blir det sy en stund på morgonkvisten, sen blir det skolan till ett.
och sen blir det helg..
Är nämligen ledig på fredag...

jaja..
vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback