underhåll mig..

har väl jättetråkigt..
Emelie, vart fan är du nu?
har iof inte provat att ringa, men skit i det..
jag är uttråkad till max..

Känner ett alkoholberoende.
en riktigt redig fylla som man dagen efter ångrar att man drog på sig..
en sån vill jag ha just nu..
får ta den nästa helg, för inte fan ska jag vara i nyktert tillstånd då inte..
nejnej.. då ska de börjas, sen ska det inte vara så mycket nyktert fram tills den åttonde..

jag vill dessutom ha massor, massor med pengar..
dels så att jag kan palla mig ner till mjölby och hälsa på ewe och ta svängen förbi mantorp och hälsa på frida och grabbarna grus.. fan.. jag längtar verkligen tills allt det här är över och man kan njuta av sommaren och dess underbara fester, badtimmar och allt som hör sommaren till.

nej.. nu blir jag nästan gråtfärdig av att tänka på allt det där..
Längtar tills på lördag i alla fall...

vi ses på Ama!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej gumman! Vad gör du? jag har också tråkigt, väntar på att P och j ska komma hem. ring mig om du vill Puss

2007-05-27 @ 19:28:07
Postat av: Emelie

hej gumman! Vad gör du? jag har också tråkigt, väntar på att P och j ska komma hem. ring mig om du vill Puss

2007-05-27 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback