en annorlunda lördag

Örebro idag för att inhandla lite fler julklappar.
de ska nämligen vara klara tidigt i år har familjen andersson bestämt..
och det är väl på god väg..

kom nyss innanför dörren efter att ha spenderat tre och en halv timme på akuten i katrineholm.
det trodde man aldrig om denna dag när jag vaknade imorse..
allt är dock bra och ingen har kommit till skada..

klart att det kändes..
rädslan för att bli äldre slog mig faktiskt..
inte för att jag egentligen är rädd.. men det finns ändå en respekt för att åldras där..
det innebär så himla mycket egentligen..
dels att man kan mista nära och kära och samtidigt att man själv kan råka ut för något..

nej, det är skrämmande att tänka på det..


jag som hade räknat med en lugn kväll på storgatan..
eller möjligen en partajkväll..
nu är jag för trött för båda delarna och därför blir det snart sängen..
jag skiter i klockan.


men..
vi ses nog imorn!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback