en enkel tulipan!

emelie min lilla rosenknopp!

skulle kunna döda den som vill göra henne illa..
för hon förgyller mina dagar och gör mitt liv till ett roligt liv och jag skämtar inte..

hon har spenderat dagen med mig och min bror i etuna och jag måste erkänna att jag har prackat på henne ett x antal saker till lägenheten. Men ibland måste man.. haha

igår spenderades dagen precis som senare idag hemma i mitt andra hem.
hos emelie. Med mys, prat och allmän healing så mår jag bra..
gillar dock inte att lämna henne där själv, men som sagt;
känslan av att vakna i sin egen säng är oslagbar!
poetiska ord måste jag säga..

usch.. jag gillar inte att jag måste sova..
för jag sover som ett arsel..
vaknar minst en gång per natt och jag har tio tusen saker i huvet som måste genomgå en kontroll innan jag somnar om.. eller något.. jag är i varje fall klarvaken till 98 %..

måste fan i mig ta och styra upp ett och annat..
blir stressad av allt som måste göras och fixas..
nej, det är mycket och ibland för mycket..
men imorn blir det teoriplugg hoppas jag..
läsa den där jävla boken jag ska nog lyckas med tror jag..

så nu är dags för sängen!


Gonatt och vi ses people!

Nathalie ♥


Ett grattis till svenska folkets egna Astrid Lindgren som idag skulle ha fyllt 100 år!
GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback