en riktig jul..

sådär ja..
så har bror blivit ny bilägare och allt är nu bra igen..
men nu har han börjat ställa krav..
jag måste tvätta skiten för att jag ska få åka med.
jag menar.. lite måtta får det nog vara..
har i alla fall vart i stockholm och hämtat bilen..
kollat runt lite och köpt lite julklappar också..
skönt att få sådant uträttat innan julruschen när verkligen alla ska ut och fixa sånt..

usch.. märkte just att ett nytt utbrott är påväg..
mindre roligt och jag känner verkligen inte för det just nu..
ingenting går riktigt sådär som jag vill... fan..


som det låter nu blir det krogen imorn..
måste säga att det var för jädrans länge sedan jag var där..
det är nästan så man måste skolas om för det där.
haha... pinsamt, men sant faktiskt..

julmusiken är i alla fall igång och julkänslan kommer nog snart med den.
julklapparna är påväg och tomten.. snön är ju redan här.. eller blasket i alla fall!

nej.. nu ska jag göra annat.

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback