fast bär emot..

jadå.. klockan börjar närma sig halv tre och jag tycker ändå att jag hunnit med en del idag..
vaknat, ätit frukost, pratat i telefonen och åkt till emelie och skruvat ihop ett köksbord och fyra stolar..
det är fan vad man får ont i fingarna efter det.. haha..
kanske så det ska vara..

idag är det amazon..
dock inte för min del..
känner mig faktiskt inte taggad för fem öre att dricka..
konstigt skulle jag vilja säga..
nej, men sedan är de kalas på G också.
men man vet aldrig.. kanske skulle dyka in på ama precis innan stängning. 
haha.. nej, men vi får se vad som händer..

snart är det en dusch som gäller..
fixa frillan som inte alls ser ut som den ska...


aldrig mera jumbojet till Phuket
i år, vi får fira julen hemma
aldrig mera jumbojet till Phuket
hurra, vi ska fira julen hemma


igår var det norrköping..
förstår inte varför jag gillar östergötland så mycket..
fast nästan hellre linköping än norrköping..
men sålänge de är östergötland så är jag nöjd..
blev kina och för mycket mat.
gott var det och det var en lyckad dag..
det enda som inhandlades var en mössa.


just nu funderar jag starkt på duschen..
men jag vet inte riktigt..
men det blir nog duschen nu!

skulle ha bloggat om något, men jag kommer inte ihåg vad det var..
vi pratar ganska mycket jag och emelie.


vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback