i'm no ones fool..

kom och tänka på en sak nyss...

det var två stycken, en kille och en tjej, från två helt olika världar som bara råkade träffas av en slump..
är detta någonting som låter konstigt?
nej, precis.. därför är det inte så konstigt att det har utvecklats till något liknande det här..
han skulle mycket väl kunna passa in i hennes framtid, men hon passar framförallt inte in i hans framtid.
hon har känslan av detta är slutet..
hon har förmodligen rätt..


har putsat fönstrena idag..
känns bra tycker jag..
fick löne spec. idag. det känns ännu bättre..
risken är ju att jag inte alls kan hålla i pengarna så bra som jag skulle vilja...
men det här ska nog gå bra hoppas jag..

en måndad kvar till jul, fyra advet kvar..
det går fort när man har roligt..
men grejen är ju den att jag inte alls har kul när tiden går...
men så är det..


vet inte vad jag ska göra ikväll..
det är alltså hemmafru andersson som skriver..
ett lass tvätt vore inte fel..
men det får nog klara sig lite länge...

nu blir det annat..

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback