plus minus noll

tänkte på det här med att flytta hemifrån...

det har jag egentligen velat gjort sedan jag var 14, men ändå så sitter jag här..
trots att det är ganska bekvämt så skulle jag ändå vilja sitta själv någonstans där jag kan välja ifall jag vill ha sällskap eller inte..
dessutom har jag inte ekonomin just nu som krävs för att kunna flytta hemifrån och betala sina hyror..

en annan anledning att jag inte flyttar är att det känns onödigt..
flytta för ett par månader för att sedan packa ihop allting och åka iväg ett år..
för att sedan komma hem och flytta till en plugg-ort.
där är nog den egentligen anledningen..

när jag väl flyttar kommer det att vara dryga 10 mil hem..
då är det verkligen så att nu är det dags att klara sig själv..
då finns verkligen ingen återvändo..

men..
jag skulle kunna flytta imorn..
om jag hade andra planer med mitt liv.

men just det där med att pyssla och dona är väl det mest underbara som finns?
gå där, lite sent på kvällen, lyssna på bra en skiva och bara gå och pyssla och plocka med saker som behövs göras.. jag längtar verkligen till det..

jag har ju redan en inköpslista i huvudet, bestämda platser för allt..
färgskalor som ska pryda mina väggar..
det enda som egentligen saknas är lägenheten..
allt annat kommer gå av bara farten..

men..
jag är nog bara väldigt mycket före min tid.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback