when we come alive

seriöst hur trött får man bli på en skala?
jag vill ha jul nu..
mer än nu vill jag har jul...
jag vill vakna upp av att man hela natten legat spänd som en treåring och väntat på tomten..
vakna upp till den lysande julgranen och bara känna det där myset av att hela familjen faktiskt ska vara tillsammans en hel dag och allt ska vara frid och fröjd..
jag vet att det slutar i något annat..
men man kan väl få drömma lite?

dessutom gillar jag julklapparna och kalle anka klockan tre..
nej.. det finns så mycket som gör livet värt att leva och det är framförallt julen..

något annat är emelie..
hon är så söt..
saknar henne.. har nämligen inte träffat henne sedan i.. kan det vara torsdags?
jaa. det är det nog och det är på tok för länge sedan..
får bli lite mys till helgen..
låter bra det tycker jag!


nu kanske det blir en vända betapet och sedan blir det martin timell klockan åtta..

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback