you are... whatever..

I don't know if you hate me or love me
but I'll make sure you do both before I go


att jobba kan vara ganska krävande..
speciellt när man är fem vikarier och ingen orginal personal..
men det får man stå ut med ibland.
är i alla fall trött som en ko..
har någon klocka i mig som säger att jag promt ska vakna klockan tre varje natt..
sedan vet nog alla hur stressande det kan vara att vakna mitt i natten och vara klarvaken..


så var det det här matproblemet igen..
blir nog något snabbt och gott, men vad fan skulle det vara?


jaja..
nu blir det annat..
hörs kanske senare...

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men sätt igång och baka då! haha. Älskar väl dig puss!
Tisdag om två veckor då tänker jag ligg! haha HEJSVEJ

2007-11-05 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback