dagens dag..

dagens första... - irritation..

rosa/blåVet inte hur jag ska utrycka mig i frågan.
men dessa kampanjer om bröstcancer vs. prostatacancer.
varför är det bröstcancern som alla "hakar upp" sig på?
vart är jämställdheten i denna fråga?
den är inte övervägande hos männen som många gnäller
över i vårt samhälle.. Just nu ligger männen i underläge,
men av vilken anledning gör de det?

självklart stödjer jag både rosa och blåa bandet,
och självklart ska det finnas. för jag tror i alla fall att det
hjälper, i viss mån.
Men gör en hejdundrande kampanj för blåa bandet någon gång.
snälla!
Jag väntar i alla fall på den dagen..



sådär ja..
måste nog omformulera mig i det ovanstående snart..
eller när jag läser det igen..
men jag blir förbannad.

idag då?
sovit en hel del så inatt får vi se hur länge vi kan sova..
jobbat tre och en halv timme..
skönt att komma hem tidigt..

nu känner jag mig redo och sugen på ett parti betapet.

vi ses då!


Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback