det tär på min aorta..

de där eventpersonal. se kan ju stoppa upp något någonstans..
trött jag blir på dem.

annars då?
nu börjar funderingarna.
jag vet att jag inte ska dra upp något utan bara njuta av the moment liksom.
jag gjorde fel en gång.. för typ ett år sedan.. men det var kanske lika bra det..
blev dock förvånad över samtalet igår...
trodde jag aldrig..
och jag vet att jag är idiot ibland.
men det går att förklara..
kanske är jag som bär på alla bokstäver och inte du?

svårt är det i alla fall..
man måste anpassa sig..
jag hatar det..
fast ändå inte..
det är så lätt att bara komma därifrån och känna att jag inte gjort varken bu eller bä så ingen kan beskylla mig för något.. så svårt kan det väl inte vara?


nu kanske alla tankar drog iväg till något annat..
men vakta tungan.
en vacker dag är det kört och då är jag körd.. överkörd!


Nej, nu ska jag faktiskt ta tag i teorin.
grattisapplåder till mig.
insåg faktiskt i helgen att jag borde ha tagit det där kortet för lääänge länge sen..
jag ska nog försöka ha det så snart som möjligt..
är ledig hela nästa vecka än så länge..
så då är det plugga som gäller.

så..
ni hittar mig vid böckerna.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback