did you ever?

äntligen så är jag någolunda frisk..
har ingen feber längre men är nu istället i riskzonen för att bli förkyld..
hellre det än feber..

jobbade i fredags vilket jag tror gjorde susen..
är fortfarande seg i kroppen och har förbaskat ont i benen...
skumt det där..
var också i etuna i fredags med emelie..
shoppade loss lite smått..

igår var jag i norrköping med far min och shoppade loss där med..
blev en hel webcamera för femtiolappen vilket jag tycker var ganska vettigt..

idag har jag vart med mamma i etuna igen och vart på möte för att dra iväg till usa..
måste säga att det inte var vidare värst givande..
men jag menar..
spela roll just nu..

imorn blir det chilla loss lite smått.
gå ut och leta kottar och lite snygga prylar..
ska nämligen ge mig på att göra en egen gravsmyckning.
så får vi se hur det går..


men nu är jag på G igen och tillbaka på bloggen efter lite feber och shit.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback