faktiskt dog..

så där ser man?
hur svårt skulle det vara att tala om det då?
tydligen ganska svårt, jag menar.. det kunde ha sagts genom ett sms eller vad som helst..
men nej..
jag vet inte.. egentligen bryr jag mig inte så värst..
bara synd att det blev såhär..

planeringen med Emelies julklapp är i full gång..
frågan är bara hur vi ska lösa de små problemen som uppstått..
det ska nog också kunna lösas på något sätt..

fan vad hungrig jag börjar bli nu..
men det får jag vänta med att bli.
eftersom att jag ska iväg till henne och laga middag..
känns som om det var väldigt länge sedan vi gjorde något..
så det är dags att träffas nu tycker jag.

gjort idag då?
ingenting av det jag hade tänkt eftersom att jag inte alls känner mig så pigg som jag borde göra..
så att detta överlåter vi till morgondagen.
annars är det bra.

nej fan..
ett bad skulle inte alls vara helt fel..
eller gå och sova en stund till..
hur som helst.
kanske en beta först!

vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Ewe

Aaa fan det tycker jag!
Det vankas öl bowling i helgen.
Ska du inte komma ner?
Davids nya lya är ju 100 gånger snyggare än hans andra så det kommer ju bli bättre :)
Puss!

Postat av: Emelie

Ofta du går och får feber min älskling. Jag är fett besviken på personen och jag hoppas att det blir en ordenklig av hyvling. Hoppas du känner dig bättre snart så att vi kan göra något.. Fika i K-holm? imorgon? jag är på! Puss

2007-10-22 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback