hej och hå..

haha..
november kommer att bli min favoritmånad i år..
fan vad jag kommer få cash.
ojoj.. det är inte klokt..
nu har jag fått besked om att jag ska få de där pepsodent-pengarna också.
Det sitter fint..
plus lönen jag får från oktober månad för dagisjobbet..
nej.. det kommer bli bra..


jobbat 3,5 h idag...
ganska lagom ändå..
man blir ganska slut i huvudet..
imorn blir det två gånger två timmar typ..
men det är helt okej.
måste dock ta reda på hur jag ska skriva det sedan bara..


jaja..
nu blir det betapet och sedan vänner och sedan room service och sedan greys och sedan fråga olle och sedan till sist myggan.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har hört att han hade halsfluss en gång HAHHHAAHAHAHAHA

2007-10-17 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback