peace...

sådär ja..
en ny skärm som faktiskt passar in bra här, så den får nog fakiskt stå kvar.
så här har det pysslats hela eftermiddagen..
så nu är det rent och snyggt här..

imorn är det en ledig dag hoppas jag..
sedan är det jobb tisdag, onsdag, torsdag..
och på fredag åker jag..
hoppas på att det går fort den här veckan..
men det tror jag nog att det gör..

usch, börjar bli förkyld..
jag vill verkligen inte så nu är det dags att börja med alla dessa små trix för att bli frisk.
hur detta nu ska gå när jag jobbar blir svårt att veta..
men jag ska försöka så gott det går..

nu ska jag göra något annat.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag säger bara ESBERITOX !
finns på ICA & apoteket. Liten flaska, 20 droppar morgon & kväll

*huru tror du jag håller mej frisk vartenda år?*

2007-10-08 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback