spydde jag på dig?

sådär ja..
en dag utan att jobba.
måste erkänna att jag är ganska lat, för det var skönt att slippa allt skrik och shit som det är på dagis..
har dock gått och dragit på mig en förkylning som förhoppningsvis ska vara borta till fredag..
men så som det ser ut just nu kan det vara ljust..
jobbar imorn till två..
sedan blir det till att vila huvudet lite..
antar att febern kryper på lite sådär lagom..

onsdag blir det jobb 8-11 och torsdag 13-17.30
skönt det...
kan man chilla och bli frisk lite mer än om jag hade jobbat 24-7..
längtar nog mest till fredag när jag sitter där och ser lycklig ut på tåget..
fast kanske ändå mer när jag är framme..
ska bli skönt att komma bort och göra något annat..
tracka ösgötarna för deras dialekt..
men jag antar att jag får minst hälften så mycket tillbaka..

fan vad jag snackar skit just nu..
kanske ska ta och äta något och sedan hoppa i säng och kolla på något trevligt..
kanske fortsätta på mordkommissionen..
var ju ett tag sedan..

förresten, var i skolan idag...
allt var nästan sig likt..
ska väl tillbaka dit någon dag och bränna ut de där filmerna..
då har jag wiz på dvd.. vill ha hair., annie och grease också..

nej, nu blir det mat i magen..
det kurrar som fan!

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback