suger livet ur dig...

hemma igen..

varför blir det alltid såhär?
samtidigt som man så gärna vill vara kvar och njuta av stunderna så är det ändå ganska skönt att komma hem.
fast just nu är jag inte hemma..
sitter hos emelie och ska dricka varm choklad och scones, det ska också skvallras.

helgen har vart bra.
så här är en liten snabb resumé.
fredagen spenderades hos rickard och matilda.
tröttsamt mot slutet, men vi var vakna tills vi somnade.

lördagen blev det till att vakna sent.
eller sent och sent.. haha..
klockan var 14.40 när vi gick upp..
det är att sova ut.. haha..
sedan blev det mat hos mamma och pappa och sedan ut till jägis för att säga hej till honom.
jag menar, henke har ju dissat. får jag säga så?
sedan bar det iväg till mjölby med rickard och matilda för kortspel efter stängning på napoli pizzeria.. ni vet den vid torget.. haha..
efter det blev det till att åka hem.
fick också ett par underhållande sms av evelina den dagen.. haha..
nu fick ni igen lite.. haha

söndag, idag..
vaknade tidigare än vad man kan tro..
chillade loss lite och väckte folk..
när jens och evelina hade kommit upp och duschat så blev mjölby och napoli igen..
fast denna gång blev det en pizza.. och fan så god den va då.
sedan blev det hemgång och en sväng till mor och far och umgås.
sedan var det dags att åka hem igen..

hatar dock hemresan och hemvägen..
gillar inte alls att jag måste behöva åka hem..
jag gillar östergötland och mantorp.
jag är snart tillbaka och gör stan osäker.


trevligt att äntligen träffa evelina.
efter så mycket snack om att göra det..
haha, du var längre än jag trodde, haha..

nej..
nu längtar jag efter lite varma scones.

under veckan som går lär det komma fler djupa funderingar om livet.

vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback