a working class hero..

klockan 07.55 ringde min telefon och det var Gabriella från vikariecenter.
- hej, kan du jobba idag?
- eeh, jaavisst det kan jag..
- bra.. då blir det 08.30-14.30
- okej.. bra.. hej..

slängde en extra blick på klockan och fan..
upp och hoppa..

var nog inte riktigt vaken när jag kom iväg heller..
imorn blir det också jobb..
08.45-17.45 detta betyder att jag stänger imorn..
detta betyder pengar. men lusten. nej, den hade/har jag inte..
men... det är inte mycket att göra åt saken..
får se fram emot fredagen med ny-upprullning av krullet och sedan helgen som nu betyder att det är partaj och kanske ett och annat besök....
får se hur det blir..


annars då?
jodå, det är bara bra..
lite segt just nu..
men det tar sig..

nu blir det annat..
kommer kanske tillbaka senare ikväll...
om inte..


vi ses!


Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback