can you feel it?

jag är helt slut i hela kroppen, vet inte alls vad jag har gjort..
förmodligen ingenting egentligen.

snart bär det av.
på lördag klockan fyra blir det till att hoppa upp ur sängen och dra på sig lite kläder och kila ut och sätat sig i bilen. Sen är det flygplatsen som gäller.
Förhoppningsvis är allt med i väskan som ska vara där, men man kan aldrig vara säker.
Ewe är där nere nu och gosar i värmen.
Hoppas på att värmen håller i sig.
ska bli skönt som fan att komma iväg..
lugna ner mig lite och verkligen ta semester, ifrån allt.
Vet dock inte om jag kommer kunna slappna av på riktigt.
för i mitt huvud finns också en resa i framtiden.
snart kommer jag att vara där. jag lovar.


fan, den här veckan har jag knappt kunnat äta ordentligt för att jag har massor med annat i huvet så att äta kommer på sista plats i prioriteringen. måste nog slänga i mig något snarast.
det är ett faktum.

har nog egentligen inte så mycket mer att säga..
kanske skriver en rad imorn också.
antar att det blir så.

snart är allt packat.
bara finliret kvar.


nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback