here i come.. eller inte..

dagen idag..

vad har jag gjort?
jag vet inte.. inte mycket i alla fall..
är på något konstigt vis hur seg som helst.

väntar på att få svar om jag får jackan jag har budat på..
håller mina tummar...


imorn blir det till att kila till skolan en stund..
sätta in pengar på banken..
hoppas på att Tove svarar på mitt mail och att jag får de pengarna..
och.. ja.. jag ska träffa folk också..

det känns bra idag ändå..
har dock tappat kollen på dagarna just nu..
men det är helt okej..


måste smsa elin också..
och fixa bilderna...
just fan ja..
men det grejar vi imorn bitti..

en film nu, vad sägs om det?
låter kanonbra tycker jag..

någon som är sugen att joina?

Vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA men vafan! jag trodde ni hade värsta grejen på G. :O dumpa han dig? vart var han? såg du nån bild på han? va han godkännd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback