vi tog om..

usch så ruskigt taggad jag är på att åka nu.
Ewe åker dit imorn och förhoppningsvis kanske man träffar henne därnere.
nej, det ska verkligen bli så himla skönt att komma iväg också.
det behövs verkligen.
och efter det blir till att börja plugga till körkortet och ta en tur ner till mantorp.
det kommer att bli kanon allt det där..


vad har jag gjort idag då?
Tvättat lite till och städat ur ett utrymme så nu ser det ut som ett hotell där inne.
blev så fint så man nästan blir tårögd när man tittar in.

imorn blir det ännu lite mer att tvätta och måste börja slänga ner grejerna i resväskan.
annars kommer jag missa hälften.
och det viktigaste är nog passet.
det får jag inte glömma..


måste se till att lägga in en massa musik i både mobilen och mp3n.
mycket att göra..
så..

vi ses!


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vart fan är mitt pass har letat hela morgonen. En sak är säker det liggar ju INTE där JAG la det OOOOOOOHHHHHH blir galen puss

2007-09-06 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback