and i'm far away..

det där med internet-shopping är ju helt underbart..
i tisdags kväll klickade jag på KÖP knappen och i går låg det post till mig i brevlådan..
idag låg de resterande prylarna i lådan..
hur skönt är inte det?
ja menar, bara få det hem sådär och allt fixat utan att behöva åka iväg någonstans för att handla på sig en massa skräp som det oftast blir..
nej, internet-shopping gillar vi mycket mycket mycket!


Jobbade en stund imorse..
ungefär sådär 3.5 timmar..
det är skönt att gå dit på morgonen och sedan gå hem innan lunch..
inte så tokigt..
får dock inte så himla mycket pengar just då..
men men, sånt är livet..


så har denna veckan också gått snart...
det är fan vad dagarna springer iväg..
det är inte klokt..


om två veckor blir det åland med emelie..
inte helt fel måste jag säga..
mycket mycket trevligt..
hoppas bara på att hon inte jobbar just då.
men det ska nog vara bra med den saken..


vet inte vad jag ska skriva just nu så jag kilar nog..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback