i need some help here..

fredag idag...
en dag jag helst av allt skulle ha sluppit.. faktiskt..
har bara vart en jävlig dag på jobbet och det mesta har vart snurrigt och man blir sur på alla äldre som tror att de har någon koll bara för att de är äldre..
jag brukar vara ganska trevlig mot mina medarbetare..
men idag lackade jag ur..
tog tio djupa andetag och fortsatte..
men dagen kunde verkligen ha fått gått förbi utan att beröra mig?


hur som helst så är jag trött idag..
jobbat hela veckan och nu är det slut..
ett par dagars ledighet och sedan är det dags att ta tag i skiten igen..

mina pengar är fortfarande kvar på kontot vilket kanske är bra..
men de ska snart bort..
för attjag vill och ska ha ett ps2 inom den närmsta framtiden..


nu är det kanske dags att vara social och trevlig..


skriver säkert senare..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback